القيصرية
انت لم تقم بسجيل الدخول اذا كنت عضو عليك بالدخول
اذا كنت غير مسجل عليك بالتسجيل
وشكرا


منتــــــــــــــــدى قمــــــــــــــــــــة الاحتـــــــــــــــــــــرام


 

الرئيسيةالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» صفحة القارىء الشيخ محمد حامد السلكاوى
الثلاثاء يوليو 28, 2015 10:00 am من طرف samh

» Driver Magician 3.27 عملاق جلب التعريفات
الأحد يناير 19, 2014 6:37 am من طرف بدر دغلس

» حصريا:درس عمل لمعة متحركة بالنص
السبت نوفمبر 23, 2013 4:42 am من طرف العبدلله

» من خطب فضيلة الشيخ/المحبة فى الله
الخميس يونيو 06, 2013 2:13 pm من طرف sayed

» ويتجدد اللقاء مع فضيلة الشيخ نشات كامل
الخميس يونيو 06, 2013 7:11 am من طرف sayed

» الصفحه الرسميه للشيخ محمد حامد السلكاوى إنضموا إلينا وشاركونا لتسعدوا بكل ما هو جديد وحصرى أولا بأول على الفيسبوك
الأربعاء أكتوبر 03, 2012 12:49 pm من طرف عمادالدين سليمان صلاح

» الروم للشيخ السلكاوى
الأحد ديسمبر 25, 2011 2:28 pm من طرف عمادالدين سليمان صلاح

» أحب فى الله كل من يحب الشيخ محمد السلكاوى وأرجو الله أن يحشرنى وإياه وإياكم مع الحبيب المصطفى صلى الله عليه وسلم اميييييييين أخوكم. عمادالدين سليمان صلاح .سامول المخله الكبرى الغربيه.
الجمعة ديسمبر 16, 2011 1:52 am من طرف عمادالدين سليمان صلاح

» قناة القيصريةالس
الخميس ديسمبر 15, 2011 2:23 am من طرف mr hide

» ممكن يكون موضوع غير مهم بس ممكن ينفع
الإثنين ديسمبر 05, 2011 11:02 am من طرف mr hide

» بعض المواقع لتركيب الصور على خلفيات
الأحد ديسمبر 04, 2011 6:09 am من طرف sayed

» تفضلوا لتهنئة اخوانكم بمناسبة العام الهجرى الجديد
الخميس ديسمبر 01, 2011 7:49 pm من طرف mr hide

» سجل دخولك بدعوه
الإثنين نوفمبر 28, 2011 1:47 pm من طرف حياة الروح

» معا نختم القرآن الكريم
الجمعة نوفمبر 25, 2011 11:41 pm من طرف ahmed nasef

» تفضلوا لتهنئة اخوانكم واخواتكم بعيد الاضحى المبارك
الثلاثاء نوفمبر 08, 2011 3:57 am من طرف MR HIMA 2011

» ماهو الذي لا يعلمه الله
الثلاثاء نوفمبر 01, 2011 5:08 pm من طرف sayed

» نشيد رائع عن الحج
الجمعة أكتوبر 28, 2011 7:18 pm من طرف ahmed nasef

» أشرق الحق بالهدى واطمئن حفلة بجودة عالية للشيخ نصر الدين طوبار
الخميس أكتوبر 27, 2011 10:36 pm من طرف ahmed nasef

» قصيدة " ســلوا قــلبى " كاملة
الإثنين أكتوبر 24, 2011 11:03 pm من طرف ahmed nasef

» أقبلوا بقلوب طائعة وتهيؤا واستعدوا لأحب الايام الى الله
الإثنين أكتوبر 24, 2011 10:13 pm من طرف ahmed nasef


شاطر | 
 

 عالم الفلاشات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mr grapes

مشرف قسم الفرفشة


avatar

العمر : 30
العمل/الترفيه : بنقابل ناس وبنوفلهم وبيخدوحياتنا بندلهم والاخر نرجع بخساره
المزاج : هاتقبلو اى دموع حزينه هاتعرفونى
تاريخ التسجيل : 17/11/2009

مُساهمةموضوع: عالم الفلاشات   الأربعاء مايو 26, 2010 4:14 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


عدل سابقا من قبل mr grapes في الثلاثاء يونيو 01, 2010 2:36 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور الهدى

مشرف قسم الاسلاميات


مشرف قسم الاسلاميات
avatar

تاريخ التسجيل : 15/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   الخميس مايو 27, 2010 10:23 am

الله
فلاشات روعة
وخصوصا الفلاش الخاص بالأم وفلسطين
بجد مؤثر جدا
بارك الله فيك
تقبل مرورى

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



امح ذنوبك من هنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the legend

مجموعة الإدارة


مجموعة الإدارة
avatar

العمر : 27
الموقع : مطرح مترسي هندقلها
العمل/الترفيه : مش فاضي
المزاج : عالي اوي
تاريخ التسجيل : 08/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   الخميس مايو 27, 2010 12:22 pm

لأ لأ مش كده

براحة علينا شوية يا جرابس

ايه الروعة دي

فلاشات جمده

تسلم ايدك

ويا ريت تعملنا فلاشة خصوصي

تقبل مروري

.........

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kaisaria.ahlamontada.com
mr hide

مجموعة الادارة


مجموعة الادارة
avatar

العمر : 29
الموقع : ارض الله الواسعه
العمل/الترفيه : مهندس برمجيات
المزاج : مخنوق
تاريخ التسجيل : 07/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   الخميس مايو 27, 2010 1:36 pm

هو ده العادى من جرابس

والله فلاشات رائعة وفوق الوصف

تسلم يا باشا

تقبل مرورى

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


نحن أبناء آدم

نعيش فى الحياة لنبنى

سقفا من الظروف

نعيش تحته فيسترنا

أو يسقط فوقنا فيقتلنا



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kaisaria.ahlamontada.com
ahmed nasef

مجموعة الإدارة


مجموعة الإدارة
avatar

الموقع : تحت قدم أمـــى
العمل/الترفيه : محبة الله واتباع سنة نبيه صلى الله عليه وسلم
تاريخ التسجيل : 17/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   الخميس مايو 27, 2010 6:30 pm




ايه ياباشا الشغل الجامد ده
تسلم الايادى اللى صصممت هذه الفلاشات الرائعة
دائما مبدع ومميز يا جــــرابــس فلك كل الشكر والتقدير
وبعدين يا باشا ما فيش فلاش لاخوك الغلبان وياريت يكون
مقطع صوت للشيخ عبد الباسط عبد الصمد لانى بعشقه
وأظن ياجرابس ان انت قلت بنفسك الكبير كبير فياريت
تلغى فلاس الزمالك وتبدله بالاهلى وهاردلك مرة تانية
مشكور مرة تانية يا جرابس على جهودك الطيبة
بارك الله فيك وجزاك الله خير الجزاء
لك منى اجمل تحية وسلام
دمت بحفظ الله ورعايتة

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kaisaria.ahlamontada.com
mr grapes

مشرف قسم الفرفشة


avatar

العمر : 30
العمل/الترفيه : بنقابل ناس وبنوفلهم وبيخدوحياتنا بندلهم والاخر نرجع بخساره
المزاج : هاتقبلو اى دموع حزينه هاتعرفونى
تاريخ التسجيل : 17/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   الخميس مايو 27, 2010 9:48 pm

نور الهدى كتب:
الله
فلاشات روعة
وخصوصا الفلاش الخاص بالأم وفلسطين
بجد مؤثر جدا
بارك الله فيك
تقبل مرورى

عشان كده انا بدات بيهبل الاروع مرورك وردك الجميل
اسعدتنى زيارتك فلكى منى اغلى تحيه وسلام


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr grapes

مشرف قسم الفرفشة


avatar

العمر : 30
العمل/الترفيه : بنقابل ناس وبنوفلهم وبيخدوحياتنا بندلهم والاخر نرجع بخساره
المزاج : هاتقبلو اى دموع حزينه هاتعرفونى
تاريخ التسجيل : 17/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   الخميس مايو 27, 2010 9:52 pm

the legend كتب:
لأ لأ مش كده

براحة علينا شوية يا جرابس

ايه الروعة دي

فلاشات جمده

تسلم ايدك

ويا ريت تعملنا فلاشة خصوصي

تقبل مروري

.........

انت تؤمر والله يا ابو حميد
اختار الصوره اللى تعجبك والمقطع اللى على زوقك وتحب تضيف اى كلام
وانا هاعملك احلى فلاش عشانك
اشكرك لمرورك وردك
وسلالالالالالالالالالالالام

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr grapes

مشرف قسم الفرفشة


avatar

العمر : 30
العمل/الترفيه : بنقابل ناس وبنوفلهم وبيخدوحياتنا بندلهم والاخر نرجع بخساره
المزاج : هاتقبلو اى دموع حزينه هاتعرفونى
تاريخ التسجيل : 17/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   الخميس مايو 27, 2010 9:54 pm

mr hide كتب:
هو ده العادى من جرابس

والله فلاشات رائعة وفوق الوصف

تسلم يا باشا

تقبل مرورى

يسلملى مرورك يا هيما
نورتنى والله
لك منى اجمل تحيه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr grapes

مشرف قسم الفرفشة


avatar

العمر : 30
العمل/الترفيه : بنقابل ناس وبنوفلهم وبيخدوحياتنا بندلهم والاخر نرجع بخساره
المزاج : هاتقبلو اى دموع حزينه هاتعرفونى
تاريخ التسجيل : 17/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   الخميس مايو 27, 2010 10:00 pm

ahmed nasef كتب:



ايه ياباشا الشغل الجامد ده
تسلم الايادى اللى صصممت هذه الفلاشات الرائعة
دائما مبدع ومميز يا جــــرابــس فلك كل الشكر والتقدير
وبعدين يا باشا ما فيش فلاش لاخوك الغلبان وياريت يكون
مقطع صوت للشيخ عبد الباسط عبد الصمد لانى بعشقه
وأظن ياجرابس ان انت قلت بنفسك الكبير كبير فياريت
تلغى فلاس الزمالك وتبدله بالاهلى وهاردلك مرة تانية
مشكور مرة تانية يا جرابس على جهودك الطيبة
بارك الله فيك وجزاك الله خير الجزاء
لك منى اجمل تحية وسلام
دمت بحفظ الله ورعايتة

ههههههههه حبيبى يا احمد
وانا موافق واحلى فلاش لنادى القرن لعيونك يا باشا
وشوف تحب ايه للشيخ عبد الباسط مقطع معين ايه معينه تحب تسمعها
وان شاء الله انزلهالك على التوقيع الحالى
وختاما لك منى اجمل تحيه وسلالالالالالالالالالالالالالالالالالالام كبير قوى


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
loaa

مشرف قسم الرياضة


avatar

العمر : 33
الموقع : فى بيتنا ههههههههههه
العمل/الترفيه : من عمل يعمل ولا بعد حين
المزاج : هباب يا عم الحج
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   السبت مايو 29, 2010 3:03 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kaisaria.ahlamontada.com
negm4ever
مشرف قسم الكمبيوتر والموبايل
avatar

العمر : 27
العمل/الترفيه : العمل عباده
المزاج : عالى
تاريخ التسجيل : 30/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   الأربعاء أغسطس 25, 2010 5:42 am

والله يا باشا وحشتنى مشاركاتك الرائعة دى بالضبط زى ما وحشنى المنتدى

ومش هتسدأ لو قولتلك يا جرابس انى داخل مخصوص علشان ارد على الجمال ده

وعلى رأى المثل لكل مجتهد نصيب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AMREID

عضو قصراوى متميز


عضو قصراوى متميز


العمر : 27
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 23/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: عالم الفلاشات   الجمعة أغسطس 27, 2010 6:09 pm

ايوة كدة نورلنا المنتدىبالحجات الجميلةدي
والفلشات دي بتوصل المعنى بطريقة لطيفة جدا يا ريت تستمر على كده
ولك خالص دعواتي وامنياتي بالتوفيق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عالم الفلاشات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
القيصرية :: إبداعــــــــــات الأعضـــــــــاء-
انتقل الى: